top of page

ДОСТАВКА

Извършваме доставки в цялата страна. Времето за доставка е от 2 до 5 работни дни. За поръчки от Pre-order, времето за доставка е 2-5 работни дни от обявената дата на наличност на килимчето. Поръчки, направени в петъчни дни след 12 часа, както и в дните събота и неделя, се обработват в понеделник.

Предлагаме различни опции за доставка според Вашите предпочитания: доставка до адрес и до офис на Speedy.


Можете да изберете предпочитаната от Вас доставка и да видите нейната стойност преди заплащане на избрания продукт. Поради размерите на предлаганите от нас килимчета, някои от тях попадат в тъй наречената група нестандартни пратки с извънгабаритни размери (по класификацията на куриерските компании). Ето защо, ние се стремим да Ви предложим не само най-удобния вариант за доставка, но и най-икономичния.

ПЛАЩАНЕ

Приемаме следните начини на плащане:

- с кредитна/дебитна карта (приемаме плащания с Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express, Maestro и други)

- на място при доставка (в брой или с карта)

- по банков път:

Банкови детайли: Уникредит Булбанк

титуляр: Екоплей ООД

IBAN: BG66UNCR70001524180640

BIC: UNCRBGSF

ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

Закупена стока може да бъде върната или заменена до 30 дни след покупка, неизползвана и с ненарушена оригинална опаковка. Поради спецификата на предлаганите от нас продукти, използвани килимчета за игра не подлежат на връщане и замяна. 

Моля, обърнете внимание, че при връщане или замяна по желание на клиента, таксата за куриер е за негова сметка.

Таксата за куриер се заплаща от нас и се удържа от сумата, която ще бъде възстановена впоследствие.

За да върнете или замените килимче, моля следвайте следните стъпки:

  • Изпратете ни и-мейл на hello@ecoplay.bg като посочите номер на поръчката и от кого е била направена тя. Опишете причината за връщане или замяна максимално подробно. При замяна, моля посочете с кой модел бихте желали да замените килимчето.

  • В рамките на 24 работни часа, ще получите и-мейл от нас с инструкции. Ако не получите и-мейл от нас в посочения срок, моля проверете папка “Спам”.

  • При предаване на килимче за връщане или замяна на куриер, моля поставете го внимателно в оригиналната му опаковка и го запечатайте добре. За да върнете или замените килимчето, трябва да запазите всички части на оригиналната опаковка, включително вътрешни и външни части. Моля, опаковайте килимчето така, както е пристигнало при вас.

  • При връщане на килимче, ще възстановим заплатената от вас сума след като получим килимчето в нашия склад. Сумата се възстановява по същия начин, както е била заплатена поръчката, освен ако не посочите друго в и-мейла към нас. Сумите по поръчки, платени на място при доставка, се възстановяват по банков път.

Куриерските такси за връщане и замяна по желание на клиента са за негова сметка!

При нужда от допълнителна информация, моля, свържете се с нас, използвайки формата за контакт, или пишете на следния имейл: hello@ecoplay.bg 

Ако четете това, защото не сте сигурни как да изберете перфектното килимче за вас и не искате да направите грешен избор, можете да прочетете тази полезна информация относно кое е най-подходящото килимче за вас. Също така, можете да ни потърсите за съдействие тук
 

Ecoplay - онлайн магазин за безопасни и сертифицирани детски килимчета, играчки за баня и за открито, мебели и аксесоари за детската стая. Официален партньор на Parklon и Quut.

bottom of page